Εδώ θα δείτε κάποιες προσωπικές δημιουργίες μου από ασήμι, χρυσό και ημιπολύτιμους λίθους τα οποία στα χέρια μου μεταμορφώνονται με το δικό μου στυλ. Επιθυμία μου είναι τα κοσμήματά μου να γίνονται αρεστά από τις γυναίκες που τα φορούν κάνοντάς τα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους.
Κάθε κόσμημα αποτελεί την έκφραση της ιστορίας κάθε γυναίκας.

Για παραγγελίες σας στο e-mail: kousoukakos@yahoo.gr

Σάββατο 26 Μαΐου 2012


Κολιέ από πορτοκαλί και φούξια αχάτη σε συνδυασμό με επιχρυσωμένα στοιχεία από ασήμι (Κ140005)
ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ

 Βραχιόλι από μαργαριτάρια και στοιχεία από επαργυρωμένο ασήμι (ΒΡ16002)
ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ

 Πράσινος αχάτης και φίλντισι. Σετ με το κολιέ !!!(ΣΚ19022)
ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ

 Άσπρο & κόκκινο κοράλλι.(ΣΚ15023)

Βραχιόλι από κόκκινο κοράλλι και μαργαριτάρια (με κούμπωμα από ασήμι 925 (ΒΡ17003)

Βραχιόλι από τυρκουάζ, κόκκινο & άσπρο κοράλλι & κούμπωμα από ασήμι 925 (ΒΡ18004)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου