Εδώ θα δείτε κάποιες προσωπικές δημιουργίες μου από ασήμι, χρυσό και ημιπολύτιμους λίθους τα οποία στα χέρια μου μεταμορφώνονται με το δικό μου στυλ. Επιθυμία μου είναι τα κοσμήματά μου να γίνονται αρεστά από τις γυναίκες που τα φορούν κάνοντάς τα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους.
Κάθε κόσμημα αποτελεί την έκφραση της ιστορίας κάθε γυναίκας.

Για παραγγελίες σας στο e-mail: kousoukakos@yahoo.gr

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

                                                         
                                            Κ0185



                                          Κ0180


                                                 
                                                    Κ0193




                                                   Κ0190



                                         Κ0165

                                          Κ0160

                                          Κ0145

                                         Κ0135
                                               
                                          Κ0125 - Κ0115


                                          Κ0182

                                          Κ0138

                                                    ΣΚ0143

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου